Serwis Apple – jak wybrać najlepszy?

Serwis Apple – jak wybrać najlepszy?

Firma Apple to jeden z najbardziej popularnych, a zarazem najdroższych producentów smartfonów, tabletów i laptopów. Produkty marki Apple są coraz częściej wybierane przez użytkowników. Z tego względu dużą popularnością cieszą się również serwisy pogwarancyjne, które zajmują się naprawą urządzeń tej firmy. Sprawdź, jak wybrać dobry serwis Apple!

  1. W jakim przypadku serwis Apple udzieli Ci pomocy?
  2. Gwarancja, czas i koszty naprawy
  3. Pogwarancyjny serwis Apple – naprawa stacjonarna czy door to door?

Awaria smartfona, tableta czy laptopa to zwykle niemały problem dla właściciela urządzenia. Zwłaszcza wtedy, gdy sprzęt nie jest już objęty gwarancją producenta. Jeżeli szukasz pogwarancyjnego serwisu Apple, który profesjonalnie zajmie się naprawą Twojego iPhone, iPada czy MacBooka, na pewno przydadzą Ci się poniższe informacje.

W jakim przypadku serwis Apple udzieli Ci pomocy?

Dobry serwis Apple udzieli Ci pomocy w przypadku różnego rodzaju awarii sprzętu. Możesz zwrócić się tam np. w sprawie zepsutej baterii lub uszkodzonego ekranu smartfona. Serwis pomoże Ci również w kwestii naprawy lub wymiany głośnika, mikrofonu, wymiany obudowy czy przycisków, a także naprawy usterek Wi-Fi. Pogwarancyjny serwis Apple udziela też pomocy w przypadku usterek iPada i Macbooka. Oferuje m. in. naprawę urządzeń po zalaniu, konfigurację oprogramowania czy systemu operacyjnego oraz wymianę obudowy. Możesz także liczyć na wymianę matrycy czy dysku twardego w Macbooku. Ale to nie jedyne problemy, z którymi możesz udać się do serwisu. Dobre serwisy udzielają również pomocy w przypadku niestandardowych usterek urządzeń.

Gwarancja, czas i koszty naprawy

Wybierając pogwarancyjny serwis Apple, zwróć uwagę, czy posiada on przejrzysty cennik usług. Pozwoli Ci to na oszacowanie kosztów, które musisz przeznaczyć na naprawę urządzenia. Warto zdecydować się na wybór serwisu, którego pracownik (po przeprowadzeniu wstępnej diagnozy usterek) poda Ci dokładne informacje na temat przewidywanego czasu naprawy. Zorientuj się także, czy dany serwis udziela gwarancji na wykonane usługi.

Pogwarancyjny serwis Apple – naprawa stacjonarna czy door to door?

Stacjonarne serwisy naprawy urządzeń Apple cieszą się dużą popularnością. Jednak jeżeli nie masz czasu na dojazd do serwisu, możesz skorzystać z usługi naprawy door to door. Wystarczy odpowiednio zapakować urządzenie, a serwis wyśle do Ciebie kuriera, który dostarczy je do miejsca naprawy. Po zakończeniu naprawy sprzęt zostanie z powrotem odesłany na Twój adres (również za pomocą kuriera). Profesjonalny serwis Apple, który oferuje usługę door to door, znajdziesz tutaj: serwis Apple Warszawa.

Wybór odpowiedniego serwisu Apple nie jest łatwym zadaniem. Warto dowiedzieć się, na jakie aspekty zwrócić uwagę, szukając miejsca, w którym sprzęt zostanie profesjonalnie naprawiony. Powyższe wskazówki z pewnością ułatwią Ci poszukiwania!