Aplikacja contact center – wszystko, czego potrzebujesz do usprawnienia pracy!

Aplikacja contact center – wszystko, czego potrzebujesz do usprawnienia pracy!

Choć kompetencje (twarde i miękkie) pracowników to kluczowa kwestia decydująca w dużej mierze o wydajności pracy, to jednak warto pamiętać o tym, że to nie wszystko. Postęp technologiczny z każdym rokiem przynosi nowe rozwiązania, które ułatwiają i usprawniają działania na różnych polach. Nie inaczej jest w przypadku zdalnej obsługi klienta. Na rynku dostępnych jest wiele programów i aplikacji, które poprawiają wydajność pracy zespołu i przy tym pomagają realnie podnieść zyski. 

Jak poprawić wydajność działu telefonicznej obsługi klienta? 

Telefoniczna obsługa klienta, zarówno jako osobny dział w firmie, jak i w firmie, dla której jest to główny kanał komunikacji, zawsze jest niemałym wyzwaniem. Odbieranie połączeń przychodzących i udzielanie odpowiedzi na pytania oraz pomoc w różnych problemach to jedna – zdaje się, najważniejsza – kwestia. To jednak zdecydowanie nie wszystko. 

 

Równie istotne jest to, by sprawnie odpowiadać na nieodebrane połączenia, a także aby komunikacja między konsultantami była sprawna – tak, by klient trafiający za każdym razem na innego konsultanta, nie musiał opisywać od początku swojej historii/problemu. 

 

Może wydawać się, że to rozwiązanie idealne, a tym samym niedostępne w praktyce. Na szczęście nie musisz się godzić na półśrodki. Wystarczy sięgnąć po nowoczesne i zaawansowane rozwiązania, dostępne dla każdej firmy. 

 

Mowa o programach i aplikacjach przeznaczonych właśnie dla firm/działów call center, dzięki którym wszystkie dane będą na wyciągnięcie ręki. Kryje się pod tym zarówno cała baza danych związana z klientem, jak i rejestr połączeń przychodzących i wychodzących. Dzięki temu zapomnisz o problemie przeoczonych połączeń nieodebranych, na które nikt nie oddzwonił. Każdy konsultant będzie miał również łatwy dostęp do historii klientów, dzięki czemu firma będzie postrzegana przez nich jako profesjonalna. 

Aplikacja Contact Center – dlaczego warto ją wdrożyć? 

Systell oferuje taki program – to aplikacja Contact Center (https://systell.pl/aplikacja-systell-contact-center/). To specjalne oprogramowanie zostało stworzone z myślą o działach i firmach, w których komunikacja z klientami odbywa się przede wszystkim zdalnie. Dzięki aplikacji łatwo ustawisz obsługę klienta we wszystkich kanałach komunikacji, dzięki czemu procesy obsługi będą zautomatyzowane. Tym samym zyskasz przewagę nad konkurencją – bo dostęp do wszystkich kanałów komunikacji, tak samo jak do danych dotyczących klienta, będziesz mieć w jednym miejscu. 

 

Co więcej, aplikacja pozwala na łatwe kontrolowanie wydajności pracy, dzięki możliwości generowania raportów. Nigdy więcej przegapionych połączeń, konieczności przedstawiania swojej sprawy każdemu konsultantowi od nowa, ani długiego czasu oczekiwania na połączenie czy kontakt zwrotny!

 

Aplikacja Contact Center to intuicyjne środowisko pracy, system ticketowy, przejrzysty CRM, a także moduł kampanii telefonicznych. 

 

Przetestuj nowe możliwości – masz 14 dni na to, by zapoznać się z wersją demo. Po tym czasie możesz łatwo przejść na pełną, abonamentową wersję, wybierając najbardziej dogodny dla ciebie pakiet.